همزمان با برگزاری بیستویکمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی، شرکت تپسل مدیریت و راهبری پنلهای تخصصی این رویداد را بر عهده دارد؛ پنلهایی که با تمرکز بر روندهای کلیدی تبلیغات و بازاریابی در سال ۱۴۰۴ طراحی شدهاند و به بررسی تحولات پیشروی صنعت تبلیغات در ایران میپردازند.
افزایش قیمت بنزین بارها در ایران اتفاق افتاده، اما فقط در مقاطعی به اعتراضهای گسترده انجامیده است. چرا افزایش هشتبرابری قیمت بنزین در دولت خاتمی بدون واکنش اجتماعی گذشت، اما در سال ۱۳۹۸ به یکی از پرهزینهترین اعتراضهای تاریخ معاصر ایران انجامید؟ عباس عبدی ریشه پاسخ را نه در قیمت بنزین، بلکه در اعتماد عمومی، تورم و شکاف میان مردم و حاکمیت میداند.
وب سایت جدید به موسسه اعتباری ملل در روز شنبه 22 آذر ماه به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با حضور هیات سرپرستی رو نمایی شد. این رونمایی بخشی از استراتژی بلندمدت موسسه برای بهبود و گسترش خدمات دیجیتال است که هدف آن پاسخگویی بهتر به نیازهای متنوع مشتریان در دنیای امروز است.
جعفر جمالی، مدیر موسسه اعتباری ملل، به همراه هیأت همراه، در روز پنجشنبه ٢٠ آذرماه، به اصفهان سفر کردند. این سفر که در قالب برنامهای فشرده و با هدف ارتباط مستقیم با همکاران و بررسی وضعیت اجرایی شعب و واحدهای ستادی انجام شد، فرصتی طلایی برای بررسی چالشها و برنامهریزیهای آینده موسسه بود.
انتخابات هیأترئیسه مجمع مشاورین نمایندگان مجلس شورای اسلامی همزمان با برگزاری اجلاسیه دهم این مجمع، روز ۲۵ آذرماه ۱۴۰۴ با مشارکت اعضا و در فضایی منظم برگزار میشود.